Erhvervslivet indtager Den Blå Avis

5. marts 2013 15:46 | Af: Berlingske Nyhedsbureau
 
Erhvervslivet indtager Den Blå Avis
Billede mangler

Under sloganet nyt og brugt, køb og salg har den blå avis længe været Danmarks største online handelsplads, hvor intet er for småt til at blive sat på bud, og nu er der heller ikke noget, der er for stort.

 

DBA voksede nemlig med rollen som handelsplads for erhvervsdrivende med nye varer under navnet dba Business for godt to måneder siden.

Konceptet er nyt i Danmark, men indtil videre har erhvervskunderne oplevet en positiv effekt som annoncører, og over 600 virksomheder har tilmeldt sig. Her iblandt Biva, Ilva, Jysk og Telmore, men også mindre virksomheder som forhandlere af el-artikler på nettet har meldt sig til dba Business.

»Vi kunne se, at der var et hul og et behov i markedet. Der er endnu ikke nogen danske sites, der både tilbyder sig som en handelsplads for private brugere og en handelsplads for erhvervsdrivende og deres butikker,« siger kommunikationschef hos DBA og eBay Danmark, Simon Karsø og tilføjer:

»Som Danmarks største handelsplads på nettet med mange erhvervskunder er det oplagt, at vi også kigger på, hvordan vi kan være med til at understøtte deres forretninger.«

Del:
Del din kommentar
Forsiden lige nu