Gamle venner på Brøndbys trøjer

25. februar 2013 10:45 | Af: Berlingske Nyhedsbureau
 
Gamle venner på Brøndbys trøjer
Billede mangler

Brøndby har gennem længere tid været på jagt efter en ny hovedsponsor til at afløse Kasi. Det er endnu ikke lykkedes, men klubben har nu fået pladsen på brystet af spillertrøjerne. Det er tre af klubbens gamle sponsorer, som er til trådt til med en økonomisk håndsrækning mod at få eksponering som trøjesponsorer.

 

Skjold Burne har været sponsor i Brøndby siden 1986, Volkswagen siden 1987 og  Loxam siden 1995 er de tre sponsorer, som deles om pladsen på trøjen.

Aftalen dækker forårssæsonen 2013.

– Dette betyder ikke, at vi har indstillet jagten på en egentlig hovedsponsor, men vi må også være realistiske og erkende, at det – i den periode vi er i nu – vil være særdeles vanskeligt at lande en hovedsponsor. Det er vores mål, at der til den nye sæson er indgået en aftale med en større partner om et hovedsponsorat i Brøndby IF, siger den konstituerede direktør Tommy Håkansson om aftalen.

Det økonomiske indhold bliver ikke afsløret, men Brøndby bliver næppe rige af det nye trøjesponsorat.

Del:
Del din kommentar
Forsiden lige nu