Ung Rejs dropper provokerende tv-spots og går på nettet

18. januar 2012 10:22 | Af: Uffe Dahl, newsbreak.dk - mail: redaktion@newsbreak.dk
 
Ung Rejs dropper provokerende tv-spots og går på nettet
Billede mangler

Efter en årrække som programsponsor for blandt andet ”Paradise Hotel” har rejsebureauet Ung rejs besluttet at drosle ned for tv-eksponeringen og i stedet satse på internettet i kampen om kunderne.

 

De ofte provokerende tv-spots, der begyndte med den kontroversielle ”stewardesse-film” for 10 år siden, er nu helt droppet.

”De TV programmer, der aldersmæssigt rammer plet i forhold til vores målgruppe, er efterhånden så grænseoverskridende og substansløse, at vi ikke længere har lyst til at være med”, siger Ung Rejs direktør John Tobiesen.

Selskabet er flere gange blevet kritiseret for at fokusere for voldsomt på druk – men det skal nu være slut. I stedet vil man i fremtiden se Ung rejs fokusere mere på andre gode oplevelser selvom festerne stadig vil spille en stor rolle:
”Det har aldrig været vores hensigt at opfordre de unge til druk, men vi kan ikke løbe fra, at festerne altid har været en væsentlig del af vores produkt og fortsat er det. Vores opgave er at sørge for at gæsterne får den bedste ferie og kommer hjem med en masse gode oplevelser. Derfor tilbyder vi i dag også en række kulturelle aktiviteter, samt et stort sports- og aktivitetsprogram.”, siger John Tobiesen.

Ung Rejs er Danmarks største rejseselskab for unge. Selskabet beskæftiger seks personer på kontorerne i Tjæreborg og Århus, samt ca. 30 rejseledere, destinationschefer og servicesupervisere på rejsemålene.

Del:
Del din kommentar
Forsiden lige nu