Stadig noget værre møg

Ifølge Telia er det usikkert, hvornår fejlen er løst. Både kundeservice og erhvervskunder er berørt

Udgivet Opdateret

Kunder hos Telia kan mandag have problemer med at tilgå teleselskabets tjenester.

En fejl på de interne systemer betyder nemlig, at det ikke er muligt at få kontakt til Telias kundeservice. Det er heller ikke muligt at tilgå hjemmesiden.

Det oplyser kommunikationschef Mads Houe.

- Vi har i øjeblikket en fejl, som vi arbejder for at identificere og få løst, siger han mandag over middag.

TV retur

Fejlen medførte også problemer hos Telias tv-løsning tidligere mandag. Det gjorde, at tv-pakkerne var ude af drift.

Men klokken 16.42 mandag skriver Telia på sin Facebook-side, at problemerne med tv-løsningen ser ud til at være løst.

Har man fortsat problemer, anbefaler Telia, at man prøver at tænde og slukke sin tv-boks og tilhørende app.

Derudover er en del af Telias erhvervskunder berørt.

Ved ikke, hvornår det er løst

- Det ser ud til, at det er dem, der har omstillings- og callcenter-løsninger fra os, siger Mads Houe.

Det er fra Telias side ikke til at sige, hvor mange mennesker eller virksomheder fejlen konkret berører.

Mads Houe siger, at det har førsteprioritet hos dem at løse problemet. 

Men han kan ikke give en tidshorisont for, hvornår problemet ventes løst.

Telia har stadig store problemer.
Telia har stadig store problemer.
Powered by Labrador CMS