Fakta

Sådan skiller Aarhus-butikken sig ud

Butikken adskiller sig fra en typisk Netto-butik i kraft af:

  • Markant større frugt- og grøntafdeling.
  • En særlig og større sektion med convenience-varer, som findes i forlængelse af frugt- og grøntafdelingen.
  • Ny placering til de kendte Spot-varer, som alt efter varetype er placeret nær det faste sortiment af tilsvarende varer.
  • Mere plads til køl- og frost med plads til præsentation af det ferske kød
  • Nyt inventar, med en skandinavisk look-and feel-fornemmelse. Eksempelvis med trælook i frugt- og grøntafdelingen.
  • Nye farver på inventar og væg, hvor den klassiske gule Netto-farve også har fået en opdatering.
  • Ligeledes justeringer i facadeskiltningen, hvor den gule foliering ikke er en del af vinduerne i butikken – så der kommer meget dagslys ind i butikken.
  • Indretningen i butikken er udarbejdet, så kunderne nemt kan navigere rundt.
  • Udover frugt og grønt er også convenience, fersk kød og en lang række andre varer fremhævet, så kundens indkøbsoplevelse og indkøbsflow forbedres.
  • Ændret belysning i butikken, hvor varerne vil være i fokus.