Doodle vælger en dansk samarbejdspartner

24. marts 2015 08:00 | Af: Ritzau Info
 

Pressemeddelelse fra Metroxpress


Den internationale planlægningskalender Doodle med 25 millioner månedlige brugere har valgt danske ConceptCPH til at sikre, at sitets trafik er rentabel i Danmark.

Med en vækst på mere end 30% har de danske Doodle-brugere sørget for, at Doodle-konceptet har fået position som “rising star” også på den nordiske internetscene.

“Jeg er glad for partnerskabet mellem ConceptCPH, som den førende virksomhed i Danmark i online annoncering og Doodle, der har sat en global standard for online planlægning. Det er en interessant konstellation med to stærke digitale spillere, og den synergi vil nu komme de nordiske annoncører til gode” fortæller Tiziano Obrecht, VIP Sales International, Doodle.

Doodle har 200.000 unikke danske brugere og er et mediebrand ejet af det schweiziske mediehus Tamedia. Tamedia ejer også Trendsales og metroxpress, som ConceptCPH også har et eksklusivt samarbejde med vedrørende annoncenetværk.

“Doodle tilføjer en platform til netværket, som er særlig attraktiv for erhvervskunder. De får nu en eksklusiv brandingmulighed på det digitale mødested, der samler deres mødedeltagere” fortæller Jens Holm, ConceptCPH.

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

Del:
Del din kommentar
Forsiden lige nu