PRM / Danske kvinders top 10

20. marts 2018 06:00 | Af: Ritzau Info
 

Hvilke varemærker har danske kvinder det bedste indtryk af? YouGov BrandIndex lancerer dette års rangliste over varemærker blandt danske kvinder.

Pressemeddelelse fra YouGov Denmark

https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/inlineimage/2018-03-19/DK_Womens_top_10_2018.png” target=”_blank”>https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/inlineimage/2018-03-19/DK_Womens_impression_improvers.png ” target=”_blank”>danskerne oplever, at de får god værdi for pengene, når de køber produkter fra Huawei.

Se flere rankings her

Om rankingen

BrandIndex er en daglig tracking af danskernes opfattelse af mere end 300 brands. Hver dag interviewer YouGov BrandIndex 200 personer, der er repræsentative for den generelle befolkning, og spørger dem om deres holdninger til forskellige varemærker.

Impression-scoren beregnes ved, at man spørger, hvilke varemærker man har et overordnet positivt indtryk af, og hvilke man har et negativt indtryk af. Netscoren beregnes som positive minus negative tilkendegivelser fra 1. marts 2017 til 28. februar 2018.

Oversigten over varemærkerne med den største stigning i impression-score blandt kvinder viser de varemærker, der har de største stigninger i impression-score fra 1. marts 2017 til 28. februar 2018 sammenlignet med samme periode året før.

Læs mere

Kontakt:

Nordic Marketing Manager, PR og Marketing Tove Keldsen tlf.: +45 3142 6154 email: tove.keldsen@yougov.com

Nordic Product Manager, BrandIndex Anne Dannisboe Iversen tlf.: +45 2516 1991 email: AnneDannisboe.Iversen@yougov.com

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/release?releaseId=12483285

Del:
Del din kommentar
Forsiden lige nu