PRM / Danskerne er splittede omkring shoppedage

28. november 2018 10:04 | Af: Ritzau Info
 

Halvdelen af danskerne benyttede sig af et Black Friday-tilbud i år, men det er bestemt ikke alle, der bryder sig om forbrugsdagen. Det viser en ny YouGov-undersøgelse.

Pressemeddelelse fra YouGov Denmark

Næsten alle danskere kender til den amerikanske shoppedag, Black Friday (98%), som dog ifølge betalingsselskabet Nets ikke fik lige så mange til at svinge betalingskortet i år. Der blev solgt for 1,94 milliarder kroner på Black Friday. Det er otte procent mindre end sidste år.

https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/inlineimage/2018-11-28/DK%20Black%20Friday%20-%20Singles%20Day.png” target=”_blank”>https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/inlineimage/2018-11-28/DK%20attitude%20Black%20Friday.png” target=”_blank”> if (md.phone()) { //create space for tv2 format banner var post_class = 'class="article-content post-1266403 pressreleases type-pressreleases status-publish hentry"'; document.write('

'); document.write('
'); document.write('
'); document.write('
'); document.write('
'); document.write(''); document.write(''); document.write('
'); document.write('
'); document.write('
'); document.write('
'); document.write('
'); document.write('
'); document.write(''); document.write('
Del din kommentar
Forsiden lige nu