ANNONCE

PRM / Drive-in booster omsætningen – 500.000 ordrer bestilt som Køb & Hent

18. november 2020 07:00 | Af: Ritzau Info
 

Da corona kom, lancerede detailkæden Biltema hurtigt en drive-in-løsning sammen med deres Køb & Hent-service, så kunderne kunne handle så sikkert som muligt. Resultatet er blevet en kæmpe succes. I år er 500.000 ordrer nu bestilt online som Køb & Hent i Biltemas varehuse i norden.

Pressemeddelelse fra Biltema

Fra starten af 2020 havde detailkæden Biltema lanceret den gratis Køb & Hent-service, og da COVID-19 ramte, valgte de som nogle af de første at tilbyde en drive-in-løsning, hvor kunderne kunne få leveret deres varer direkte i bagagerummet.

– Lige da coronaen ramte, rykkede vi hurtigt, så vi kunne give de folk, der ikke havde lyst til at komme i varehusene, en god service på trods af situationen. Vi havde ingen store forventninger til, hvor mange der ville benytte den nye service, men det stak helt af, siger Jacob Borring Møller, der er administrerende direktør i Biltema.

Køb & Hent har vist sig at være et eftertragtet tilbud, som kunderne nu bruger flittigt. Antallet af ordrer er øget med eksplosionsagtig fart måned for måned, og i gennemsnit har hvert varehus i Danmark indtil videre haft cirka 5000 ordrer på Køb & Hent.

– 2020 har været totalt uforudsigeligt, men vi har gjort, hvad vi kunne for at tilvænne os situationen, og det er godt på vej til at blive et af vores mest succesrige år, siger Jacob Borring Møller.

Kontakt:

Jacob Borring Møller
Direktør, Biltema Danmark A/S
(+45) 50 90 01 04
jacob.moller@biltema.com

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/drive-in-booster-omsaetningen-500000-ordrer-bestilt-som-kob-hent?releaseId=13604401

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

ANNONCE

ANNONCE
Del din kommentar
Forsiden lige nu