PRM / Field’s i massiv modesatsning: Åbner tre butikker i dag

5. oktober 2018 07:00 | Af: Ritzau Info
 

Field’s glæder sig over at kunne byde velkommen til de internationale H&M group brands Monki, & Other Stories, ARKET og H&M Home. Massivt sats på mode, bolig og underholdning skal være med til at sikre Field’s fortsat succes – tre af butikkerne åbner i dag, fredag 5. oktober.

Pressemeddelelse fra Field’s Shoppingcenter

Hvorfor shoppe i London eller Stockholm, når man har Field’s? Det synes at være mantraet for det danske shoppingcenter, der står midt i en hæsblæsende modesatsning. Over de seneste år er internationale butiksperler som Victoria’s Secret, JD Sports, Guess og Calvin Klein åbnet en efter en i centret og dets Fashion Quarter. Nu toppes udviklingen med de fire internationale H&M group brands Monki, & Other Stories og ARKET, der åbner i Field’s fredag den 5. oktober og H&M Home, der slår dørene op til deres butik på Arne Jacobsens Allé senere på året.

– Det er helt vildt. Vi kniber os stadig i armen. Indenfor mode kan Field’s’ butiksmiks nu måle sig med hvilken som helst europæisk metropols. Vi er utrolig stolte over at have samlet i alt fem internationale H&M group brands under samme tag, når vi tæller H&M med, siger Shopping Center Manager Thomas Thomsen fra Field’s.

Et shoppingcenter i vækst

Field’s åbnede i 2004 og har ikke set sig tilbage siden. I 2017 lå besøgstallet på 8,5 millioner gæster, og nu, efter at centret har landet en række store aftaler i 2018 med blandt andet de fire store H&M group brands, adrenalinparken BOUNCE og iFLY, der tilbyder indendørs sky diving, ser Center Manageren positivt på fremtiden:

– Med Royal Arena som nabo og vores miks indenfor underholdning, mode, restauranter og generelt brede butiksudvalg, matcher vi de største shoppingcentre i verden. Derfor ser vi også meget positivt på den fremtid, vi går i møde – og så har vi endda flere overraskelser på vej senere i 2018, fortæller Thomas Thomsen.

Fakta om de ny H&M group brands i Field’s:

ARKET er et nyt brand med et bredt sortiment af udvalgte mærker til herrer, damer, børn og hjemmet. Her er fællesnævneren kvalitet inden for det tidsløse, enkle og nutidige. I ARKETs fysiske butikker findes der også en vegetarisk café med rødder i det nye nordiske køkken, og fokus ligger på den sunde og bæredygtig mad med brug af lokale råvarer.

Monki er et storytellingbrand, der tilbyder storslået mode til konkurrencedygtige priser med målsætningen om at være god ved vores jord og give styrke til de kvinder, der bor på den.

& Other Stories designer kollektioner opbygget omkring inspirerende modefortællinger skabt i kreative atelierer i Paris, Stockholm og Los Angeles. & Other Stories lægger stor vægt på detaljer og kvalitet og tilbyder alt, en kvinde kan bære – som sko, tasker, accessoires, skønhedsprodukter, inventar og tøj – så hun kan skabe sin egen personlige stil eller story.

H&M HOME er et designdrevet interiørbrand, der forener moderne design og kvalitet til overkommelige priser og gør det muligt for interiørelskere at skabe deres eget, personlige hjem. Kollektionerne, der spænder fra sengetøj til smart opbevaring og tidløse spisestel, følger de seneste trends og har sans for detaljen. H&M HOMEs selvstændige konceptbutik tilbyder en dynamisk shoppingoplevelse med et eventområde, der inspirerer de besøgende med en bred vifte af aktiviteter, herunder friske blomster og et særligt udvalg af både egne design og eksterne brands, som løbende vil blive opdateret.

Kontakt:

Pressekontakt Martin Damsgaard tlf.: 61667289 email: mda@epicent.dk

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/fields-i-massiv-modesatsning-abner-tre-butikker-i-dag?releaseId=13561846

Del:
Del din kommentar
Forsiden lige nu