ANNONCE

PRM / Hold humøret højt hos kunder og medarbejdere!

27. oktober 2020 15:00 | Af: Ritzau Info
 

Med social afstand og alle de andre udfordringer, som den allestedsnærværende pandemi har lagt ned over vores liv, kan en lille opmuntring gøre hverdagen lidt mere overkommelig. Både for dine kunder og medarbejdere. F.eks. med en lille luksusting eller en ekstra lækker kaffe, te eller noget til den søde tand?

Pressemeddelelse fra Web4Bizz

Har du sendt alle dine medarbejdere hjem at arbejde på grund af lokale COVID-19 restriktioner. Eller opererer du i en branche, hvor både I selv eller jeres kunder er påvirkede af de mere branchespecifikke restriktioner?

Så giv dem et lille lyspunkt i hverdagen i form af en uventet gave. Men ikke en af de sædvanlige firmagaver med eget logo på. Nej, giv dem noget, de rent faktisk kan bruge, som du har udvalgt personligt, og sender til dem – gerne med et lille håndskrevet kort med en personlig hilsen fra dig.

“Derved skiller du dig ud fra konkurrenterne, og viser, at du tænker på dem, bekymrer sig om dem, og gerne vil give dem noget, der kan forsøde deres hverdag i en måske ellers svær og uvis tid”, forklarer Gitte fra NORU. Det er en webshop, som har specialiseret sig i hverdagsluksus som f.eks. køkkenudstyr, lækker keramik og forskellige kaffer, teer, søde sager med videre.

Hvad giver du, som ikke virker som en almindelig reklamegave

Skal gaven virke efter hensigten, bør du udvise ekstra omtanke og gøre dig mere umage end bare at vælge en vin eller en smart kuglepen.

Gå efter noget kvalitet, og noget der kan glæde dem personligt.

“Ved du f.eks. at Nikoline i bogholderiet værdsætter god kaffe? Så køb hende en ekstra lækker kaffe som gave. Enten som hele bønner, hun selv kan male. Eller som formalede, instant eller som kapsler, alt efter hvad du ved om hendes kaffepræferencer og -udstyr”, forsætter Gitte fra NORU.

Det kan også være en pakke med te, kakao, søde sager, eller en god flaske, alt efter hvad vedkommende er til. Det kan virke som ordinære valg. Men givet på den rigtige måde og i den rette kontekst, kan det gøre en stor forskel for jeres fælles relation.

Sørg for at gøre valget så personligt som muligt

Vil du give en opmuntrende gave af en mere blivende værdi, kan du også give dem noget lækkert udstyr til opbevaring eller tilberedning af f.eks. te eller kaffe. Eller et lækkert krus i keramik eller porcelæn, de kan drikke det af. Igen uden at det er plastret til med et synligt logo og reklamebudskaber.

“Det øger chancerne for, at det rent faktisk er en gave, der bliver brugt i hverdagen. Og vælger du noget virkelig personligt, som rammer dem spot on, minder det dem alligevel om dig og dit firma, hver gang de bruger det”, uddyber Gitte.

Glem heller ikke at vedlægge et personligt kort, gerne skrevet i hånden – eller i hvert fald med din underskrift på, så det er tydeligt at se, at du har skrevet den selv.

“Det ekstra lille personlige touch, og det faktum at du selv har taget dig tid til om ikke andet at skrive under, gør gaven endnu mere værdifuld for modtageren – hvad enten det er en god kunde eller en værdsat medarbejder”, slutter Gitte fra NORU.

Kontakt:

Gitte fra NORU
Filmbyen 14D
2650 Hvidovre
42 42 11 15 (Åben 9-16)
kundeservice@noru.dk

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/hold-humoret-hojt-hos-kunder-og-medarbejdere?releaseId=13603165

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

ANNONCE

ANNONCE
Del din kommentar
Forsiden lige nu