ANNONCE

PRM / HOTELS.COM LANCERER ‘GET A BREAK’-PRISER TIL BOFÆLLER, DER SKAL UD AF KARANTÆNEN

30. juni 2020 13:11 | Af: Ritzau Info
 

Et tidsbegrænset tilbud med 50 % rabat til alle, der har behov for lidt dyrebar jeg-tid efter Covid-19 pandemien.

Pressemeddelelse fra Grey Public

  • Over en tredjedel (39 %) af danskerne, der lever med en bofælle, en partner eller et familiemedlem er ved at være godt slidte efter måneder med karantæne og isolation
  • De ser konstant tv (23 %), spiser al maden i huset (20 %), køber ting på nettet hele tiden (18 %), rydder ikke op (18 %) og giver ikke plads til jeg-tid (50 %) – sådan lyder det om uvanerne fra partnere, der har været i isolation
  • Vi vil gerne nyde stilheden (36 %), frit kunne se tv (27 %), spise lige hvad det skal være (21 %) og høre vores favoritmusik (21 %) i tiden efter corona-karantænen ifølge ny undersøgelse
  • Frustrerede kærester, hidsige bofæller og stridende familiemedlemmer kan nu nyde godt af den særlige Hotels.com Get a Break-pris med koden GETABREAK50 fra den 30. juni*

KØBENHAVN, 30. juni: Hotels.com®
tilbyder nu sød forkælelse til par, familiemedlemmer og venner, der har behov for lidt jeg-tid efter måneder, hvor man har levet tæt sammen under samme tag. Det eksklusive Get a Break-tilbud sikrer 50 % rabat på en enkelt hotelovernatning og giver dig kontrol med tv-fjernbetjeningen, som adlyder dig og kun dig, samt et skønt badeværelse, som du ikke selv har gjort rent!

Det er dejligt at tilbringe tiden med dem, du holder af, men når det begynder at knibe med at se det sjove i situationen, er der ikke noget mærkeligt i, at man kan trænge til at tilbringe lidt tid i sit eget selskab. En ny Hotels.com-analyse afdækker, at over en tiendedel (14 %) af millennials allerede efter en uge begynder at blive irriteret på deres partner!

Selv om det er ens livs kærlighed, finder over en tredjedel (36 %) af dem, der bor med en partner, at deres bedre halvdel bliver mere irriterende end normalt. Listen over irritationsmomenter toppes af:

  • At man ikke kan slippe væk og få lidt mere jeg-tid (50 %)
  • At den anden bestemmer over tv’et (23 %)
  • At han eller hun spiser al maden i huset (20 %)
  • Konstante leverancer fra webbutikker (18 %)
  • Rod og uorden (18 %)
  • Analysen viser, at par har valgt forskellige metoder til at slappe af og få lidt tid for sig selv som fx gåture (40 %), afslapning i solen (28 %), kigge på sociale medier (28 %), stirre formålsløst på mobilen (25 %) og tage sig et ekstra glas af … ja, alt med lidt alkohol (20 %). De fleste i parforhold er klar til en nat alene og vil foretrække at tilbringe den i et lækkert hotelværelse (21 %) efterfulgt af at have boligen helt for sig selv (20 %) eller bo på hotel eller i feriebolig langt væk fra alting (18 %).

    Næsten en tredjedel (28 %) af millennials globalt tilstår, at de har været fristet af deres indre rebel til at bryde reglerne for karantænen. For dem har truslen om officielle sanktioner virket mindre truende end at skulle tage en ny runde boligindretning.

    Det er ikke kun par, der har været oppe at køre, for næsten en tredjedel (31 %) af dem i 20’erne på globalt plan indrømmer, at de har været frustrerede over deres bofæller. Det, der har brudt husfreden, har typisk været irriterende og rodede madlavningsrutiner (41 %), fraværet af dyrebar jeg-tid (39 %) og en stor mængde støjende FaceTime (31 %). To tredjedele af alle millennials (66 %) fortæller, at de har overvejet at udskifte deres bofælle under karantænen …

    Karantænen har tvunget næsten to ud fem (39 %) af de unge mennesker til at bo hos eller flytte tilbage til deres familier, og her er de øgede spændinger typisk flyttet med ind. Et højt og inderligt ‘MOR, UD AF MIT VÆRELSE!’ har lydt alt for ofte hos familier over hele landet. Danske millennials har især klaget over pladsmangel og mangel på jeg-tid (56 %), mens beboerne på 45+ år har været trætte at høre høj musik/podcasts (33 %), rydde op efter beboerne (25 %) bevidne udstrakt dovenskab (17 %) og ikke udvise respekt for karantæneregler og -anvisninger (17 %).

    Emma Tagg, Senior Global Brand Communications Manager fra Hotels.com forklarer: “Efter måneders isolation er det klart, at det kniber med overskuddet hos par og bofæller, hvor den ene sidder og stirrer ud i luften og bare venter på, at den andens larmende Zoom-konference snart slutter. Med vores Get a Break-tilbud giver vi par, bofæller og familiemedlemmer mulighed for at lade op en enkelt nat i luksus, så de kan vende tilbage til deres kære med ny energi.”

    For at bidrage til så meget jeg-tid som muligt lancerer Hotels.com Get a Break-priser fra den 30. juni, så tyndslidte partnere, bofæller og familiemedlemmer kan få en nat i fred og ro – når det er sikkert for dem at gøre det. Tænker du: “Det er lige mig!”? Brug kuponkoden GETABREAK50 på Hotels.com fra den 30. juni for en enkelt hotelovernatning.

    Læs mere på: https://da.hotels.com/page/getabreak/

    Kontakt:

    For at få flere oplysninger bedes du kontakte Hotels.coms pressekontor på:

    nora.maki@bcw-global.com eller +46 70 240 2391 .

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/hotelscom-lancerer-get-a-break-priser-til-bofaeller-der-skal-ud-af-karantaenen?releaseId=13596197

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

    ANNONCE

    ANNONCE
    Del din kommentar
    Forsiden lige nu