ANNONCE

PRM / Indretningsekspert: Inventar er afgørende for troværdigheden

28. september 2020 06:30 | Af: Ritzau Info
 

Ønsket om et tillidsvækkende førstehåndsindtryk får virksomheder til at prioritere kvalitetsskærmstandere højere og højere. Valget af det rigtige inventar er ifølge indretningsrådgivere en nøgleopgave.

Pressemeddelelse fra ShopSign.dk

Det er reglen mere end undtagelsen, at vi bliver mødt af en skærm, når vi træder ind i en reception eller foyer. Selvom skærmene ofte tjener et lavpraktisk formål, er det afgørende for virksomhedens udtryk og troværdighed, at praktiske hensyn ikke fører til en uhensigtsmæssigløsning, der ødelægger det samlede indtryk af virksomheden. Det mener Mikkel Harboe Kristensen, der er salgsdirektør hos DOKK16, der blandt andet står bag indretningen af Musikhuset Aarhus og Radisson RED.

– Når vi i samarbejde med en kunde skal designe en reception eller foyer, er vi meget opmærksomme på, hvad det er for et udtryk, kunden ønsker at skabe, når man træder ind i rummet. Udtrykket har enorm betydning for vores materialevalg, siger Mikkel Harboe Kristensen.

Udtrykkene, som Mikkel Harboe Kristensen og teamet bag DOKK16 blandt andet inkorporere i indretningen, er alt fra den tryghed, som varme farver giver venteværelset i et lægehus, til det professionelle udtryk, som en receptionsdisk i flot træ samt brug af lædermøbler, for eksempel kan give receptionen på et advokatkontor.

Skærmstandere afspejler kvaliteten

Virksomhederne er meget opmærksomme på deres udtryk. Derfor oplever ShopSign, der blandt andet forhandler eksklusive iPad- og tabletstandere ifølge ejer Stefan Groth en øget efterspørgsel. Når han taler med sine kunder, giver de ofte udtryk for, at de vil have en rød tråd i materialevalget.

– Hvis du træder ind hos en mekaniker, og der hænger en iPad på en billigtudseende plasticstander, vil det få mange til at komme i tvivl, om den manglende fornemmelse for kvalitet går igen i de reservedele og det arbejde, der udføres på bilen, siger Stefan Groth.

Selvom koblingen mellem inventar og reservedele giver god mening, er Stefan Groth alligevel overrasket over, hvor stor efterspørgslen er.

– Det er mange forskellige virksomheder, der efterspørger standerne. Små som store. Men jeg har indtryk af, at det tidløse design og den holdbarhed, som aluminium garanterer i denne sammenhæng, gør virksomhederne trygge, når de trygger på bestil-knappen.

Kontakt:

Stefan Groth
Direktør, ShopSign
(+45) 88 53 48 68
sg@shopsign.dk

Mikkel Harboe Kristensen
Salgsdirektør, DOKK16
(+45) 20 30 33 71

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/indretningsekspert-inventar-er-afgorende-for-trovaerdigheden?releaseId=13600368

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

ANNONCE

ANNONCE
Del din kommentar
Forsiden lige nu