ANNONCE

PRM / Lokal IT-hjælp vinder frem i Danmark

7. december 2020 06:49 | Af: Ritzau Info
 

Selvom dagens Danmark er fyldt med digitale enheder og internetbaserede løsninger, så er det langt fra alle, der er hjemmevante i teknologiens verden. Ejer man en virksomhed, kan man tilmed komme ud for udfordringer, når der stilles krav til firmaets IT-løsning i forbindelse med f.eks. backup eller sikkerhed. Der findes simpelthen så mange muligheder, at lokale supportvirksomheder har kronede dage.

Pressemeddelelse fra Escalate ApS

Fokus på sikkerhed

Små- og mellemstore virksomheder har sjældent store IT-afdelinger. Måske sidder der blot en betroet medarbejder, der har fået til opgave at stå for firmaets computere.

Er man ikke uddannet indenfor faget, kan man derfor let komme til at begå fejl eller løbe panden mod en mur, når kollegaerne kommer med avancerede forespørgsler. Der kan af den grund være store fordele i at vælge en ekstern samarbejdspartner, der kan varetage alle virksomhedens opgaver og udfordringer med IT.

Hos ITloesningen.dk har man specialiseret sig i alt, hvad der rører sig indenfor computer og IT. En af serviceydelserne er hjælp til computersikkerhed, hvilket er et meget relevant fokuspunkt i det danske erhvervsliv. Der findes regler for, hvilke personfølsomme oplysninger om f.eks. sine kunder, man må opbevare i sin database. Lovgivningen holdes nemt med rådgivning fra en IT-ekspert, der også kan træde til, hvis der opstår andre sikkerhedsmæssige udfordringer. Bliver virksomhedens servere hacket, er gode råd nemlig dyre. Medmindre man på forhånd har booket sig en IT-supporter på en attraktiv abonnementsløsning.

Løsningsgaranti skaber tilfredse kunder

Har man ikke selv den store erfaring med IT, kan man som virksomhedsejer opleve en skepsis, når der skal forhandles med nye samarbejdspartnere. Der findes mange forskellige selvudnævnte IT-eksperter på markedet, så hvordan kan man som forretningsejer vide, at den valgte IT-supporter kan udføre et tilfredsstillende job.

Det er en udfordring, man er uhyre bevidst om i branchen. IT-løsningen, der lever af at yde personlig support, stiller derfor en løsningsgaranti til alle sine kunder. I alt sin enkelthed vil det sige, at ringer kunden med et IT-problem, som supportvirksomheden ikke kan løse, så udstedes der ingen faktura. Med andre ord kunne man sige, at der er fuld tilfredshed eller ingen regning.

En gennemsigtig forretningsmodel skaber værdi hos små- og mellemstore virksomheder, der ikke altid har de største budgetter til indkøb af ekstern IT-support. Den lokale og personlige IT-supporter er en tillidstro samarbejdspartner, der skaber værdi for pengene hos de små virksomhedsejere, der virkelig har fået øjnene op for konceptet.

Kontakt:

For mere info kontakt marketingkonsulent Jonas Holm
+45 31 10 13 79 | Jh@jonasholm.dk

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/lokal-it-hjaelp-vinder-frem-i-danmark?releaseId=13605727

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

ANNONCE

ANNONCE
Del din kommentar
Forsiden lige nu