ANNONCE

PRM / Netto sætter Uncle Grey i spidsen for app-lancering

26. oktober 2020 09:49 | Af: Ritzau Info
 

Lørdag den 24.oktober gik Netto live med Netto+. En ny loyalitetsapp, der giver danskerne rabat på varer, og tilgodebeviser, hvis avocadoen er brun eller kartoflen grøn.
Bag kampagnen og go-to-market strategien står Nettos reklamebureau, Uncle Grey.

Pressemeddelelse fra Grey Public

Køge, mandag den 26. oktober – Kampen om danskerne er for alvor rykket ind på mobilen. Ikke bare når det kommer til reklamer, men også de mere taktiske værktøjer som fx tilbudsaviser. I weekenden lancerede landets største dagligvarekæde Netto, deres nyeste tiltag, for at øge kundeloyaliteten og holder konkurrenterne bag sig, appen Netto+. Tilbudsavisen i sin trykte form vil fortsat blive leveret i postkassen og ligge online, lover Netto sine kunder. Lanceringen sker i samarbejde med Uncle Grey.

“Netto+ er vores største loyalitetstiltag nogensinde. Vores indkøbsvaner, og ikke mindst måden vi køber ind på og finder tilbud på, har ændret sig enormt de senere år. Mobilen er for mange danskere blevet pung, indkøbsseddel, kogebog og loyalitetskort i én – og som Danmarks største dagligvarekæde, så skal vi selvfølgelig have en løsning til den udvikling,” siger Kathrine Werling, Senior Marketing Manager i Netto Danmark.

Hos Uncle Grey er man glade for tillidserklæringen og opgaven med lanceringen af Netto+:

“Vi er glade for, at Netto valgte Uncle Grey som leadbureau til lanceringen af Netto+. Vores samarbejde går mange år tilbage, hvor vi historisk set især har hjulpet Netto med de mere taktiske tiltag, og derfor er vi rigtig glade for, at Netto valgte os som strategisk og kreativ partner på en så vigtig forretningsmæssig lancering”, siger Charlotte Porsager, Chief Operating Officer Uncle Grey.

Hvad er Netto+?

Netto+ er Nettos nye loyalitetsapp. Den rummer en masse smarte funktioner, som skal sikre kunderne den bedste oplevelse, når de køber ind. Med appen får kunderne Netto+ medlemstilbud og personlige tilbud, ligesom alle kvitteringer gemmes automatisk i appen. Appen indeholder derudover funktionen “friskhedsgaranti”, som er kundernes garanti for, at de nemt og hurtigt kan få pengene retur, hvis en vare ikke lever op til forventningerne. Appen indeholder samtidig en ny og intelligent indkøbsliste og en prisscanner. På sigt vil det også være muligt at betale direkte gennem appen med Scan & Go, så man nemt kan scanne sine egne varer, betale ved et enkelt swipe og forlade butikken – uden hverken at skulle have ens varer op på båndet eller stå i kø.

Den nye Netto+ app kan hentes i Appstore og Google Play fra i dag.

Kontakt:

For mere information kontakt:

Kathrine Werling, Netto Danmark via Salling Group presseafdeling på +45 53 88 00 40

Chalotte Porsager, Uncle Grey på +45 27 26 62 38

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/netto-saetter-uncle-grey-i-spidsen-for-app-lancering?releaseId=13602962

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

ANNONCE

ANNONCE
Del din kommentar
Forsiden lige nu