ANNONCE

PRM / Otte ud af ti er medlemmer af et loyalitetsprogram i Norden

9. marts 2020 10:00 | Af: Ritzau Info
 

YouGovs seneste whitepaper – De nordiske landes syn på loyalitetsprogrammer – undersøger forbrugernes motivation og holdninger samt adfærd, når det drejer sig om loyalitetsprogrammer.

Pressemeddelelse fra YouGov Denmark

I øjeblikket er otte ud af ti (81 %) voksne i Norden medlemmer af et loyalitetsprogram. Det kan være tøj/skomærker, supermarkeder, caféer, osv. Loyalitetsprogrammer er også kendt som loyalitetskort, medlemskort og klubkort.

https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/inlineimage/2020-03-06/DK_membership.PNG” target=”_blank”>https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/inlineimage/2020-03-06/DK_reasons.PNG” target=”_blank”>https://d25d2506sfb94s.cloudfront.net/cumulus_uploads/inlineimage/2020-03-06/DK_top-list.PNG” target=”_blank”>Download vores whitepaper om loyalitetsprogrammer gratis

Om dette whitepaper

Data er baseret på tal fra YouGov BrandIndex og YouGov Profiles

YouGov BrandIndex tracker tusindvis af brands inden for flere end 40 sektorer i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vi interviewer op til 6 000 forbrugere pr. varemærke hvert år.

https://yougov.dk/find-solutions/brandindex/

YouGov Profiles er vores segmenteringsværktøj, som skaber unikke muligheder for at kortlægge og udforske en befolkningsgruppe og sammenligne forskellige befolkningsgrupper i detaljen.

https://yougov.dk/find-solutions/profiles

Kontakt:

Nordic Marketing Manager, PR og Marketing Tove Keldsen tlf.: +45 3142 6154 email: tove.keldsen@yougov.com

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/otte-ud-af-ti-er-medlemmer-af-et-loyalitetsprogram-i-norden?releaseId=13589545

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

ANNONCE

ANNONCE
Del din kommentar
Forsiden lige nu