ANNONCE

PRM / Patrick Isaak er ny Brand Strategic Partner i Mindshare

14. januar 2020 10:48 | Af: Ritzau Info
 

Mindshare har startet det nye år med at ansætte en ny kreativ strateg. Patrick Isaak skal udvikle og styrke det strategiske niveau i Mindshares kreative arbejde. Det skal sikre, at Mindshare bevarer titlen som det mest innovative bureau.

Pressemeddelelse fra Mindshare

I MyImage-analysen 2020 bliver det slået fast, at Mindshare er det mest innovative bureau i Danmark. Som Brand Strategic Partner skal Patrick Isaak sikre, at bureauet beholder den innovative førertrøje.

“Vi har et højt kreativt niveau. Nu handler det om, at vi skal løfte det strategiske niveau i vores kreative arbejde yderligere. Her er jeg overbevist om, at Patrick Isaak er den helt rigtige til netop det,” udtaler nordisk CEO for Mindshare, Martin Ove Rasmussen.

Erfaren brandstrateg

Det er en særdeles erfaren og kreativ brandstrateg, der slutter sig til Mindshare. Patrick Isaak har i en årrække været hos Saatchi & Saatchi. Først som tekstforfatter, senere kreativ direktør, administrerende direktør og til sidst nordisk kreativ direktør. Her arbejdede han med kunder som Carlsberg, Politiken, Danske Bank, Lego, P&G og Sony. Han var også medlem af Euro Creative Board i Saatchi & Saatchi.

De sidste 12 år har Patrick udviklet brandstrategier og -stories, kernefortællinger og kommunikationsstrategier for egne kunder. Derudover har han også fokuseret på koncept- og idéudvikling på vegne af både egne kunder og reklamebureauer.

Bedre forudsætninger for nye ideer

Især koncept- og idéudvikling glæder Patrick sig til at arbejde med i Mindshare. Han er interesseret i de processer, der både kvantitativt og kvalitativt højner udviklingen af ideer.

“Jeg vil skabe de bedste forudsætninger for ideer. Jeg hjælper mennesker med at få ideer med en systematisk tilgang til idégenerering, som jeg glæder mig til at bringe i spil hos Mindshare.”

For at bevare føringen som innovativt bureau vil Patrick Isaak arbejde med nye ideer flere steder hos Mindshare. Særligt ser han frem til at arbejde med dem på tværs af Mindshares kompetenceområder.

“Mindshare er et fantastisk kompetencecenter. Jeg vil gerne arbejde for at knytte kompetencerne endnu bedre sammen og udnytte, at vi er et integreret bureau. Jeg glæder mig til at deltage i udviklingen af løsninger, der integrerer dataindsamling, analyse, digitale ydelser og kreativitet på et højt niveau.”

Dygtige nye talenter og erfarne seniorfolk

Thomas Mark, der er direktør for Mindshares kreative hold Invention, er glad for at byde Patrick velkommen.

“Patrick skal sørge for, at vi forsætter med at være innovative. Han er erfaren og ved, hvordan man bygger bro mellem virksomheders forretningsmæssige udfordringer og kommunikationsløsninger.”

Hos Mindshare er man overbevist om, at dygtige nye talenter og erfarne seniorfolk sammen skaber de mest innovative løsninger. Derfor er det netop den erfarne Patrick Isaak, der skal opruste det strategisk kreative hos Mindshare.

“Jeg synes, det er spændende at få mulighed for at indgå i Mindshare som strategisk brand partner. Med de store mængder data og kvalificerede analysekompetencer Mindshare råder over, kan jeg ikke forestille mig et bedre afsæt for at skabe interessant og relevant kommunikation. Jeg ser det som en af mine opgaver at være med til at konceptualisere disse data, så de ræsonnerer med forbrugernes liv og virkeligheder,” forklarer Patrick Isaak.

Mindshare har taget hul på 2020 med en flot imageanalyse og en ny kreativ strateg ved bordet. Det er hans tilgang til idéer, kommunikation og strategi, der skal sikre, at Mindshares bevarer sin position forrest i feltet som det mest innovative bureau i Danmark.

Kontakt:

Thomas Mark
Kommunikationsdirektør i Mindshare
Email: thomas.mark@mindshareworld.com
Telefon: 30317142

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/patrick-isaak-er-ny-brand-strategic-partner-i-mindshare?releaseId=13586159

ANNONCE

x
Del din kommentar
Forsiden lige nu