ANNONCE
Pressemeddelelse fra Escalate ApS
Hos nybagte forældre er hverdagen fyldt med mange nye indtryk. Med sig hjem fra hospitalet har man fået en baby, som man skal til at lære at kende.
Er det første gang, man er blevet mor og far, så skal man måske tilmed også først til at lære, hvordan man egentlig passer sådan en lille størrelse. Det kan koste både søvnløse nætter og sved på panden. Derfor er det med at tage imod alle de hjælpemidler, som man kan få.
At bære sit barn i en slynge skaber stor tryghed hos den lille, samtidig med at den bærende forælder kan bevare begge sine hænder frie til andre gøremål. Med viklen som et praktisk redskab, kan der skabes en snært af overskud, hvis man med en tryg og rolig baby i selen, kan få ordnet det daglige vasketøj. Og som en bonus bliver de halvkedelige pligter en smule hyggeligere med en glad baby ved sin side.
Børn der bæres i vikle opnår i højere grad end andre babyer en stor tryghed i den nære kontakt med sine forældre. Om det er på farten eller derhjemme, så har mor eller far og barn hele tiden en fysisk berøring, der gavner det indbyrdes forhold.
Nogle mener, at børn der bæres i vikle, græder mindre. Og det er en påstand, der giver god mening. Et trygt barn der både trives og får opfyldt sine basale behov er et glad barn.
Det kan være en jungle at finde hoved og hale i de mange forskellige slynger og vikler, der findes på markedet. Virksomheden Sneglehuset.com har derfor specialiseret sig i at guide forældrepar til den optimale slyngeoplevelse.
Med snart 20 års erfaring med bæreseler har indehaverparret specialiseret sig i at finde de helt rigtige produkter, så de let kan guide nybagte forældre frem til det rette valg af vikle.
Kontakt:
For mere info kontakt marketingkonsulent Jonas Holm
+45 31 10 13 79 | Jh@jonasholm.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/sneglehusetcom-slynger-vikler-og-baereseler-er-populaere-som-aldrig-for?releaseId=13605730
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **
ANNONCE