ANNONCE

PRM / Stofa tager WiFi oplevelsen til nye højder

9. juli 2020 09:07 | Af: Ritzau Info
 

Dårlige WiFi-oplevelser er et af de største irritationsmomenter for kunderne, derfor vil Stofa med SuperWifi hjælpe kunderne til bedre oplevelser med den trådløse forbindelse i hjemmet.

Pressemeddelelse fra Norlys

WiFi – det skal bare virke. Men bor du i et stort hus eller lejlighed i tæt bebyggelse, der har tykke betonvægge eller flere etager, så kan det spænde ben for den gode WiFi-oplevelse. Derfor tilbyder vi nu Stofa SuperWifi, der hjælper kunderne med at få hurtigt og stabilt internet ud i alle hjørner af din bolig.

– For de fleste kunder er internet lig med WiFi. Men selvom de har en stabil internetforbindelse med en hastighed, der passer til deres behov, kan det ikke forventes, at WiFi-forbindelsen leverer den samme stabilitet og hastighed, som den kablede forbindelse. I Stofa vil vi gerne tage ansvar for kundernes WiFi-oplevelse ved at imødekomme deres behov. Det er hele tanken bag vores nye SuperWifi. At tilbyde en nem og enkelt løsning, så kunderne får en bedre oplevelse af deres internetforbindelse, siger Sune Nabe Frederiksen, direktør i Norlys Digital, som Stofa er en del af.

Stofa SuperWifi består af en-fire fysiske enheder, der forbedrer kundens WiFi, uanset om der er mange signaler, der forstyrrer, eller om der er problemer med manglende rækkevidde eller stabilitet.

Opsætningen sker ved hjælp af en app, og det hele er oppe at køre i løbet af få minutter. På Stofa.dk kan kunderne ved hjælp af en guide få en ide om, hvor mange enheder de har behov for.

Scan hjemmet for at kende udfordringerne
Hvis kunderne er i tvivl om, hvorvidt de har udfordringer med deres WiFi, kan de med fordel downloade Stofa WifiScanneren, som kan scanne hjemmet og finde ud af, hvor der er gode og dårlige wifi-zoner. WifiScanneren analyserer ganske enkelt netværket og kan være det første skridt ved at give råd til at forbedre WiFi.

– Med kombinationen af WifiScanneren og det nye SuperWifi hjælper vi både kunderne med at identificere problemerne og tilbyde en løsning. Vi tror på, at det i den sidste ende giver mere tilfredse kunder, lyder det fra Sune Nabe Frederiksen.

Kontakt:

Pressekontakt Kirsten Louise Laursen tlf.: +45 4011 4664 email: kirlau@norlys

Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/stofa-tager-wifi-oplevelsen-til-nye-hojder?releaseId=13596686

** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **

ANNONCE

ANNONCE
Del din kommentar
Forsiden lige nu